ما تو این ۱۰۰ شب منطقی حرف هامون رو زدیم استدلال اوردیم خیابان خانه ی دوم ما بوده این حرف رهبر مربوط به زمانی بود که این تجمعات شبانه نبود و مردم مطالبه هاشون علنی نبود تما حالا چی ۱۰۰ شب صبوری مردم در خیابان چه میشود ؟؟😔
@user17749005715014 June 2026Replying toما تو این ۱۰۰ شب منطقی حرف هامون رو زدیم استدلال اوردیم خیابان خانه ی دوم ما بوده این حرف رهبر مربوط به زمانی بود که این تجمعات شبانه نبود و مردم مطالبه هاشون علنی نبود تما حالا چی ۱۰۰ شب صبوری مردم در خیابان چه میشود ؟؟😔