تا این لحظه نزدیکترین تحلیل به واقعیت این است:این آتشبس حداقل برای ایران تاکتیکی است و نه راهبردی؛ و اگر برای آمریکا هم همین باشد،ادامه جنگ قطعی است.وَ تَواصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَواصَوْا بِالصَّبْرِ
@Kaveahangar11120 فروردین 1405Replying toبله با ورود حجم بالای تسلیحات به پایگاه های امریکایی در منطقه کاملا مشخصه و اینو منه شهروند به خوبی میدونستمفقط میشه بگید از نظر شما جشن یپروزی در تلویزیون زاییده کدام تفکر بود؟