23 March 2023
امروز مهمونی خدا شروع شد و این چیزایی بود که توی شهر دیدم:۱. یه سرباز راهنمایی و رانندگی از مغازه نزدیک محل پستش آب معدنی خانواده خریده بود و همینجور که داشت به سمت چهارراه می‌رفت رفع عطش می‌کرد.۲. کنار غرفه‌های شهرداری جلوی پارک دانشجو، یه غرفه ساندویچی هست که دیواراش با مشمای شفاف درست شده بود و
Profile picture of ‌مهدی خداجویان‌
@Khodajooyan23 March 2023
خلق الله راحت نشسته بودن و مفصل مشغول رفع گرسنگی بودن.۳. سربازی با لباسی مقدس از خیابون پاستور وارد خیابون ۱۲ فروردین شده بود و قدم‌زنان سیگار می‌کشید و لابد رفع خستگی می‌کرد.۴. قبلنا قاعده‌ش این بود که مغازه‌های غذافروشی که می‌خواستن به هر دلیلی خدمات بدن، کرکره‌ها رو کمی پایین می‌دادن و
یا نوشته‌ای می‌زدن که نشون می‌داد ملتزم به قوانین هستن ولی امروز خبری از نمایش ظاهری! ماه مبارک هم نبود و مغازه‌ها حتی حفظ ظاهر هم نکرده بودن و جلوی بعضی صف هم کشیده شده بود و جماعت مشتری و مغازه‌دار مشغول رفع مشکل همدیگه بودن.
21:00 - 23 March 2023

1 Reactions
1850 Views


Profile picture of ‌مهدی خداجویان‌
@Khodajooyan23 March 2023
الغرض به نظر می‌رسه بعضی مدیران نهادهای رسمی نظام هنوز متوجه وجود نظام اسلامی نشدن و فکر می‌کنن مومن و انقلابی بودن خودشون کافیه!در حالی که باید عمل متشرعانه و رفتار دینمدارانه رو وظیفه شرعی و قانونی جایگاه رسمیشون بدونن و قاعده اصلی کارها و نیروهای سازمانشون رو توی انجام واجبات و ترک محرمات بدونن.
1 Reply