مردم تو هر اتاق یک کولر ندارند، آدرس غلط ندهید و حرف الکی نزنید و اگر عرضه دارید ماینرها رو جمع کنید. بدترین وزیر این دولت شمایید و من نمیدانم چرا هیچکس کاریت نداره.
دیگه نمیدونن چه غلطی میخوان بکنن،نه زیر ساخت دارن نه سرمایه حالا افتادن به صرفه جویی🤣بابا تو برو تولید رو ببر بالا ما تو هز اتاق کولر نداریم خیالت راحت