اعلی حضرت، همایونی همیشه نظرشون همین بود میگفت هروقت مردم همه توقصر زندگی کردن من هم وارد قصر میشم اون چندهزارتاقصر وشکارگاه وتفرجگاه رو هم همینجوری ساخته بود توش نمیرفت ،به روح همایونی قسم راشت میگم🤣
@DARVISH4218 September 2024Replying toاعلی حضرت، همایونی همیشه نظرشون همین بود میگفت هروقت مردم همه توقصر زندگی کردن من هم وارد قصر میشم اون چندهزارتاقصر وشکارگاه وتفرجگاه رو هم همینجوری ساخته بود توش نمیرفت ،به روح همایونی قسم راشت میگم🤣
@Abbas_moghaddami18 September 2024Replying toاینجا شاید کمتر کسی همچین چیزی رو باور کنه ولی در ایکس یا اینستاگرام و تلگرام کشته میده از ذوق😂
@Kiants7718 September 2024اعلی حضرت خیلی آدم خاکی ای بود خدابیامرز روز اول مدرسه دستور داد رضا رو با هلکوپتر ببرن مدرسه نه با ماشین تا هوا آلوده نشه🤧