رواج خشونت ؟ انگار نه انگار اونا به ما حمله کردن و ما داریم دفاع میکنیم. درضمن از خشونت و قساوت و اسلحه و خون ناراحتی ؟ خب این را به اسراییل و آمریکا بگو نه کشور خودت. کاری میکنن از صدا سیما 🥚ـی هم دفاع کنیم ، خسته شدیم بقران.🤦♂️🤦♂️😂😂
@Nowyouseeme20 May 2026Replying to andما هم کل عمرمون با اینستا و بی بی سی بزرگ شدیم صداسیما که نگاه نمیکنیم ...بازم این دیدگاه واقعا از پس اینترشنال برمیاد