من از اینترنت طبقاتی حمایت نکردمشماهم فقط دنبال پاسخ دادنی بدونی اینکه حتی ببینی من چی گفتم،بله من با داشتن اینترنت برای نور چشمی ها مخالفم ، نور چشم که چه عرض کنم حق و جایگاهشون برای خیلیا محفوظهلاکن الان اینترنت بین الملل مثل یه تفنگی میمونه که فقط باید به فرد کاربلدش داد نه بچه و نه نور چشمی!