فقد باید پالایشگاهای خاورمیانه رو هدف قرار داد،حتی قطرهای از نفت خود نباید به چین صادر کرد،اگر سوختی باشد باید همه تاوان بدهند،افراد سودجو هم منتظر درگیری هستند تا منابع خاورمیانه را بدوشند،نمیشود هم گرانی و مرگ نصیبمان شود.هم از توربه میخورن هم از آخور.