سلام.داخل کدوم پیامرسان ایرانی کانال دارید؟
@Ppppp20 August 2025Replying toبه این میگن در امد زدایی درست و خوب و پاک نقش مهمی در اقتصاد کشور وقتی خودمون میتونیم چرا از دیگران تازه باید صادرات هم داشته باشیم چون ما ۶ هزار سال پیش تا حالا پوشش مناسب داشتیم
@Pirnattagh20 August 2025Replying toحساب دفتری که محدود به فیش حقوقی کارمند است و همه اقشار را در بر نمیگیرد همان دامِ مالها برای حقوق بازنشستههاست.کارگر، راننده اسنپ، بقال، لوله کش و... بچه ندارند؟اسمش را «حساب دفتری» نگذارید که روزگاری سنت بود و حرمت داشت.
@HamidJan20 August 2025Replying toالان بچه ۵ سالش میشه، میگه ازین تیپ خوشم نمیاد.شما ۱۵ سالگیش رو میخوای خودت بخری؟🥸
@masoomi1420 August 2025Replying to