
Pinned post
@Korrrrrrrd18 June 2026اقای امام سیدمجتبی اگه ویراست منو میبینی یابهت میرسهمن رهبر مظلوم نمیخام یه دیکتاتورمقتدر میخام که پای مزدورهارو ازسرزمینم و دستشونو از خزانه قطع کنه
@Korrrrrrrd18 June 2026نویسنده همین صفحه رو میشه رد یابی کردو به رهبر رسید . موساد بلد نیست من بلدم 😂😂😂😂بعد میگن نباید دیده بشه این خنده دارترین چرندیه که شنیدماز این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقق شروط گفتهشده [در تفاهمنامه] خواهیم بود اما بدیهی است مذاکراتی که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.
@Korrrrrrrd18 June 2026این متن امکان نداره متن رهبری باشه.سطحی و پرنقص که ازاون شخصیت پرو توانا بعیدهشما اصلا نمیدونین رهبری کجاست ازتوییت اشنا مشخصه که تغییرکردهرئیسجمهور محترم تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
@Korrrrrrrd17 June 2026اعتراف میکنم که در بودو نبود امام سیدمجتبی خامنه ای تردید دارم ولی باخودم قرارگذاشتم تحت هرشرایطی تا دیدن واقعی ایشون با توجه به صحبتهای رهبر شهیدم پیش برم و مدافعمنافع مملکتم و خودم وایندگان باشماینده مارو قضاوت خواهد کرد مثل رزمندگان ۸سال دفاع مقدس که ما قضاوت کردیم و سپاسگذارشون بودیم
@Korrrrrrrd17 June 2026رهبری پیام نمیده چون نمایندش تو شعام اعلام نظرشو کرده بازم منتظر پیامیم چرا
@Korrrrrrrd17 June 2026هرکس موافق تفاهمه وطن فروشه چرا ؟ بدلیل اینکه ۱)اصلا ندیده نخونده،بخیالش داره میداندیپلماسیو هماهنگ میکنه۲)دیده و براش مهم نیست منافع ایران ازبین بره
@Korrrrrrrd17 June 2026خداروشکر هنوز هم صدای دولت عزت بلند است 🌷واقعا ممنونم که حمایت الکی نکردین از این ۱برگ توافق توهین امیزاگرچه این تفاهم ناقصالخلقه گردی بر پیروزی درخشان و پرافتخار ملت بزرگ و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمینشاند، اما باید پذیرفت عملکرد دیپلماسی در این نبرد قابل دفاع نیست!برادری که مسئولیت وزارت خارجه را دارد بههیچوجه در تراز جمهوری اسلامی نیست!مجلس در رای اعتماد میبایست بیشتر دقت میکرد.
@Korrrrrrrd16 June 2026🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣تیم قهرمان پوشالی پس چی گرفتین♨️ معاون رییس جمهور آمریکا: آزادسازی ۲۴ میلیارد دلار از داراییهای ایران در متن توافق نیست!📝حق داریم #بدبین باشیم ؟ قطعا حق داریم . ۲۴ ساعت نشده محاصره برداشته نشد ، پولی هم در کار نیست ، لبنان هم زیر آتش است . ولی در صدا و سیما هنوز از حماسه دیپلماسی میگن2 MB
@Korrrrrrrd16 June 2026مداح انقلابی اینطوریه 💪🏻🇮🇷💪🏻حسین حسین الکی که نمیشه الان کربلا تکرار شده ،امام ما شهید شده7 MB