♻️ ملت مبعوث‌شده پرشور، باوفا و ولایی ایران اسلامی!حدود چهار ماه است که شما در خیابان و مجلس شورای اسلامی به دلایل واهی از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته داشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر سو تدبیر هیئت رئیسه در این شرایط خطیر بر زمین مانده است!تعطیلی بی‌سابقه #خانه_ملت، علی‌رغم صدور پیام امام خامنه‌ای خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت!اکنون علی‌رغم امضای #تفاهم‌نامه و واهی شدن بهانه ‌های بسته ماندن مجلس، همچنان هیچ اراده‌ای در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمی‌شود.ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل این موضوع بدون مخالفت علنی به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوق‌العاده حساس مرتبط با مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که #علی_الاصول مورد نظر رهبر معظم انقلاب هم نبوده و طبق اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، شرط مشروعیت و قانونی بودن آن تایید مجلس شورای اسلامی است، تنها راه بازگشایی خانه ملت را اقدام عملی می‌بینیم.بنابر این اعلام می‌داریم، ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت حضور در مجلس و تشکیل جلسه به خانه ملت خواهیم رفت و امیدواریم درب‌های مجلس تا آن روز باز شده باشد والا در مقابل مجلس و در حضور شما ملت مبعوث شده تشکیل جلسه خواهیم داد تا ساعتی که درب خانه شما باز و صدای شما در دفاع از امام و امت امام از تریبون‌های مجلس شنیده شود. والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاتهخادمان شما ملت مبعوث شده در خانه ملت
13:10 - 21 June 2026



54 Replies

Profile picture of ‌غلام ِ #شهید خلیل طهماسبی 🚩‌
Replying to
#دشمن_مردم کیست⁉️#سری که #نبویان افشاء کرد؛خواست #امام_امت بر دریافت عوارض از تنگه و پرداخت به مردم بود، یعنی شیرینی قدرت نظامی به کام ملتو بطبع افزایش اقبال و اتحاد اجتماعی.🔴در مقابل سیاسیون #احزاب فاسد🔥حافظان منافع آمریکا در #ایران،اولین کاری که کردند بازگشایی تنگه هرمز بدون عوارض بود‼️

Profile picture of ‌سید محمد رضا حسینی‌
Replying to
لطفا جوان سازی در مدیران شروع بشود امام شهید : جوان یعنی شهید سلیمانی

Profile picture of ‌نی نی سایتی‌
Replying to
بخوان ترور کنن خب مثه بقیه تو خونه طرفو ترور میکنن، اینا بهانه است

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
همه چیز کاملا عیانه که چرا بستند

Profile picture of ‌سمیه سادات موسوی‌
Replying to
خدا حفظتون کنه

Profile picture of ‌ظهر الولاية‌
Replying to
ياعلى حاجى...دست على ع به همراهتون.شماها توو مجلس نباشيد،در مجلس رو بايد گل گرفت.

Profile picture of ‌جانم فدای*سیدعلی*‌
Replying to
ما،یعنی ملت مبعوث شده و امام سید مجتبی منتظر وفای به عهد شما مسئولین خواهیم ماند.

Profile picture of ‌🏴 اقاقیا 🚩🇮🇷🫡‌
Replying to
چرا ۷ تیر زودتر شروع کنید نکنه منتظرید اتفاقاتی بیفته ک کلا مجلس تعطیل شه

Profile picture of ‌🚩نفیسه حیدرزاده‌
Replying to
حالا شد حاجی، حتما که نباید داخل خود مجلس برگزار بشه، اجازه ندید دیکتاتورها بر کشور حکمرانی کنندما امام داریم و فقط باید صحبت امام بی چون و چرا اجرا بشه

Profile picture of ‌مینا کیانی زاده‌
Replying to
ایییییییییول دمتون گرررم این شد یه حرکت حسابی و انقلابی خدا قوت اگر لازمه ما ملت مبعوث به دور محل استقرار نمایندگان حلقه میزنیم تا احدی جرات تعرض به شما نمایندگان شجاع و انقلابی را نداشته باشد.

Replying to
اوووه تا ۷ تیر؟ جمع شید برید شکایت کنید از هیئت رئیسه. چطور یکی‌تون حرف بزنه پیگرد قضایی داره؟ بستن مجلس پیگرد قضایی نداره؟ بالاخره دو تا قاضی درست حسابی هم پیدا میشه دیگه.

Profile picture of ‌علی‌
Replying to
مجلس اگر مجلس باشه باید پزشکیان و استیضاح کنه

Profile picture of ‌نه‌ایم‌
Replying to
باید از خیلی وقت پیش همین کار را می‌کردید... به هر حال خدا پشت و پناهتان

Profile picture of ‌پویا مهرآئین‌
Replying to
یکم دیر نیست اقای نماینده؟؟؟

Profile picture of ‌عفاف‌
Replying to
#حافظه_تاریخیوقتی مردم برای آزادی نامشروع رأی می‌دن جامعه دچار خفقان می‌شه.

Profile picture of ‌محمد‌
Replying to
احسنت 👏

Profile picture of ‌محمد‌
Replying to
بر اساس تفاهم، قبل از آغاز مذاکرات سوئیس بایداین ۴موضوع اجرایی میشد:۱. پایان اشغالگری درلبنان وعقب نشینی کامل۲.آزاد شدن پول های مسدود شده ما توسط آمریکا.نه قرض گرفتن از قطر۳.رفع محاصره۴.رفع موقت تحریم ها Show more

Profile picture of ‌زینب میرزائی‌
Replying to
۷تیردیرهالان دارند مملکت را میفروشندهمین امروز اقدام کنید نوش دارو بعد از مرگ سهراب#کودتای_خواص#مجلس_تعطیل

Profile picture of ‌علی قلخان‌
Replying to
اگریکی ازمردم به نماینده هابگه دیوانه!ممکنه واکنشتون شکایت و..باشه مثل دوکلمه حرف نبویان درصداسیمای نون به نرخ روزخورکه تنهاثمره اش شده ۴تاسلبریتی هرزه!.خوب چرارئیس وهیئت رئیسه رو دوباره همین افرادانتخاب کردید!؟مجلس درراس امور!شدتصویب برجام۱۰دقیقه جناب لاریجانی و۴ماه تعطیل قالیشاه!رانتی درکاره؟