کجای این طرح کارشناسی شده است؟ ۱۷۶ساعت کار در ماه به ۸۸ساعت کاهشی شود؟آقای رئیس دولت کمی دقت کن این کلام شما هم غیر کارشناسی است و هم اهانت به کارمندان!بجای تلاش بیشتر، چرا باید ساعت کار را کم کنید؟بجای رفع مشکل و ایجاد زیر ساخت تولید برق چرا صورت مسئله را پاک و هزینه بیشتر به کشور وارد میکنی؟
2 MB

