22 خرداد 1405
دروداین‌جانب نه به مذاکره خوش‌بینم و نه به جنگ و نه به صلحچون نمی‌توانیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم
تبدیل تهدید ها به فرصت هیچ، حتی از فرصت‌ها هم درست استفاده نمی‌کنیم.
19:19 - 22 خرداد 1405

1 Reactions
81 Views