زمان جنگ،سردار سپاه شد.زمان امنیت،سردار انتظامی شد.زمان سازندگی،شهردار تهران شد.حالا جمهوری اسلامی دیپلمات نیاز دارد و بازهم «او» برای این مملکت دیپلمات میشود.
البته تف ام کف دستش ننداخته آمریکا .وقتی دستان قاتل امام رو یعنی ونس رو به گرمی میفشرد. و اینکه ثمره کار دیپلماتیک اش شد محاصره دریایی دزدی دریایی و به اتش بستن لبنان .خوب کسی رابرای گدایی از آمریکا فرستادن تا دهان امثال شما را ببندند