میگویند: «آقا علیه آمریکا شعار ندهید؛ عصبانی میشوند، با شما دشمنی میکنند! چرا با آمریکا مذاکرهی مستقیم نمیکنید و مسائلتان را حل نمیکنید؟» او میخواهد ایران گوشبهفرمان آمریکا باشد. ملت ایران از چنین اهانت بزرگی بشدت رنجیده میشود و در مقابل کسی که چنین توقع غلطی دارد، با همهی قدرت میایستد.2 MB


