خدا خیرتون بدهاگه کسی بهتون توهین کرد ناراحت نشید ومثل اهلبیت صبر پیشه کنیدبهرحال در ایران هم هستند کسانی که دشمن اهلبیت پیامبرند هرچند خیلی قلیل اند
@Sadeq_alizadeh136317 May 2023Replying toخدا خیرتون بدهاگه کسی بهتون توهین کرد ناراحت نشید ومثل اهلبیت صبر پیشه کنیدبهرحال در ایران هم هستند کسانی که دشمن اهلبیت پیامبرند هرچند خیلی قلیل اند
@Abusharif18 May 2023Replying toسلام.ارادت قلبی به شیخ ابراهیم زکزاکی و مریدان عزیزش دارم.ازبس درفضای مجازی دوز و کلک دیدم به راحتی نمیتوانم به شما اعتمادکنم.از کجا معلوم فیک نباشید.شما قم ساکن هستید؟یا همان روستای خودتان.ممنون میشوم توضیحات بیشتری بدهید.لطفا حلال کنید.