چرا طلبانی های داخل و پادوها ناراحت علیزاده هستند خوب اونها هم رسانه خودشون دارن پس مشکل چیه طلبانیها دم از آزادی بیان و دموکراسی میزنند پس چطور دوست دارن علیزاده از مجازی بره که چه جاتون تنگ کرده یا خدای نکرده نگران اخبار فیک هستین
@Loveforseyyedali23 June 2023چرا طلبانی های داخل و پادوها ناراحت علیزاده هستند خوب اونها هم رسانه خودشون دارن پس مشکل چیه طلبانیها دم از آزادی بیان و دموکراسی میزنند پس چطور دوست دارن علیزاده از مجازی بره که چه جاتون تنگ کرده یا خدای نکرده نگران اخبار فیک هستین