#از_به خیلی عزیز من، آییشکمساعت ۶/۵ آمدم خانه، نبودیالآن ۷/۵ است، خانه را بدون تونمی‌توانم تحمل کنم. می‌روم بیرون وگشتی می‌زنم برمی‌گردم. امیدوارمتو در را به رویم وا کنی.خانه، بی‌تو، جهنم است.هر لحظه که بی‌تو می‌گذرد جهنم است.#احمد_شاملو 📬 نامه به آیدا
23:11 - 22 May 2025

1953 Views