#از_بهخیلی عزیز من، آییشکمساعت ۶/۵ آمدم خانه، نبودیالآن ۷/۵ است، خانه را بدون تونمیتوانم تحمل کنم. میروم بیرون وگشتی میزنم برمیگردم. امیدوارمتو در را به رویم وا کنی.خانه، بیتو، جهنم است.هر لحظه که بیتو میگذرد جهنم است.#احمد_شاملو📬 نامه به آیدا