در پیام آقای رئیس جمهور محترم آمده است:«اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایراعضای این شوراخودرا متعهدبه توجه حداکثری نسبت به دغدغه‌های معظم‌له و حراست ازحقوق ملت ایران وجبهه مقاومت می‌دانیم.» عرض میکنم اقای رئیس جمهور شماوماموظف به«اطاعت»از رهبری هستیم نه «توجه»حداکثری
05:16 - 19 June 2026

78 Views