سلام تشریف بیارید تو کانال مشخص میشه😈😅

Replied
@nullllll5 April 2026Replying toاین مشکل به این راحتیا حل شدنی نیست و ربطی هم به امنیت سایبری کشور نداره چون مثلا ایران هم که تعداد سخت افزار محدودی داره کلی حمله سایبری به آمریکا و اسرائیل صورت داده، در نتیجه حمله سایبری برای اونا که بی نهایت دیوایس دارند کار ساده تریه
@nullllll6 April 2026Replying toحمله سایبری فقط یه بخششه، بخش بعدی جاسوسای داخلیه که گرا میدن، باید همه شون دستگیر بشن
@nullllll4 April 2026مطالبات سایت offlineiran.com رو خوندم و دیدم یه مشت خدماتی دور هم جمع شدند دارند افاضات میکنند، در شرایط جنگی و پساجنگی به هیچکدومتون نه ایران نیاز داره نه خارج، قبل از جنگ طلبی باید فکری به حال خودتون میکردید چون کشور ویرانه به نیروی خدماتی نیاز نداره، به کارگر و صنعتگر و بنا نیاز داره...offlineiran.comروایت خاموشی
روایتهای واقعی از آسیبهای قطع اینترنت؛ از کار و درآمد تا زندگی روزمره.
@nullllll5 April 2026Replying toمعنی عدالت رو حتی نمیدونی، همینکه وسط جنگی که صدها نفر از سران ارشدش شهید شدند و حکومت هنوز انقدر جای نفست رو گرم نگه داشته که بجای اینکه فکر نون و غذا و بنزین و برق و آب باشی دنبال اینترنتی، یعنی عدالت هست، الان اگه آمریکا زیرساخت کل برق رو زده بود و اینترنت هم کلا بی معنی میشد بازم همینو میگفتی؟!
@nullllll5 April 2026Replying toاون اتفاق بیفته آخرین چیز دارای اهمیت میشه اینترنت، همون موتور برق هم به بنزین نیاز داره که پالایشگاهش رو ترامپ زده، تو جنگ بقا مهمه که با همون یه ذره یارانه ای هم که دولت میده میشه بقا داشت، تو از جنگ انتظار آسایش خیلی زیادی داری، جنگ قطعا شرایطش بدتر از اینه و این ج.ا بوده که نذاشته شرایط بدتر شه.
@nullllll5 April 2026Replying toبرا اجاره دولت تو شرایط جنگی موظفه یه جا برای اسکان تامین کنه ضمن اینکه کار فقط اینترنت نیست بجز اینترنت کلی کار هست کلی کارگاه و کارخونه هست که نیاز به نیروی کار داره، تو جنگ کشور به کارهای خدماتی نیاز نداره اما به کارهای صنعتی بیشتر نیاز داره و در نتیجه فرصت های شغلی صنعتی بیشتر میشه
@nullllll5 April 2026Replying toدولت تا جاییکه میدونم اینکارو میکنه، اینایی که خونه اشون رو از دست دادند دولت محل اسکان بهش داده و اینکه احتمالا اونیکه هزینه اجاره نداره هم جزو همین دسته قرار میگیره، ضمن اینکه تغییر شغل از تغییر رژیم بهتر نیست؟ دولت تنها فکری که برا اینترنت میکنه ایجاد اینترنت سازمانی و بهبود اینترنت داخلیه
MOHA Jo Replied
@nullllll5 April 2026Replying toدولت تا جاییکه میدونم اینکارو میکنه، اینایی که خونه اشون رو از دست دادند دولت محل اسکان بهش داده و اینکه احتمالا اونیکه هزینه اجاره نداره هم جزو همین دسته قرار میگیره، ضمن اینکه تغییر شغل از تغییر رژیم بهتر نیست؟ دولت تنها فکری که برا اینترنت میکنه ایجاد اینترنت سازمانی و بهبود اینترنت داخلیه
MOHA Jo Replied
@Ali_Khorasani17 April 2025Replying toبهترین ابزار تدوین گوشی الایت موشنه و بهترین ابزار افکت هم کپکات اگه بلد باشین باهاشون کار کنید و این دوتارو ترکیب کنید به جرعت میگم درحد پریمیر و افترافکت میتونید ادیت بزنیدولی اینشات ته تهش اینه که متن بذارید روی فیلمها