2d
نمیدونم چرا برگشتم، ولی مهم نیست . مهم اینه من اینجام، دوباره . با ورژنی متفاوت تره. تعاملگرای قدیمی یا الله✋🏼
سالامهمچنان نوتیف فعاله🦦
09:25 - 4 تیر 1405

32 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ابوالمَشـاکِل⁵⁹؛‌
Replying to
سلام، متقابل😔