♨️یادمان باشد‼️فرمودند:👈🏻مسئولین دولتی،👈🏻کسانی که روزنامه مینویسند، 👈🏻بیاناتی در صدا و سیما دارند، 👈🏻بیاناتی در فضای مجازی دارند، سعی کنند به ضرر کشورشان حرف نزنند، راوی ضعف کشورشان نباشند، نقاط قوت را برای مردم بیان کنند، نقاط قوتی که واقعاً وجود دارد، اینها را برای مردم