🇮🇷یادمان باشد‼️فرمودند:«شمااگرایران‌ دوست هستید،یکی از شاخص‌های ایران‌دوستی شمااینست که #امیدآفرینی کنید!اگریأس‌آفرینی کردید، نمیتوانیدبگویید ایران‌دوست هستید!شاخص عمده‌ ایران‌ستیزی ،یأس‌آفرینی است،امید سوزی است،القاءبن‌بست وناتوانی است»(دیداربامردم اصفهان ۱۴۰۱/۸/۲۸)#لبیک_یا_خامنه‌ای
3 MB
22:20 - 21 September 2025
Assembly
Parties and organizations
Government

3 Reactions
298 Views