ص.د ح. م
@MOTLQ
🇮🇷
یادمان باشد
‼️
فرمودند:«شمااگرایران
دوست هستید،یکی از شاخصهای ایراندوستی شمااینست که
#امیدآفرینی
کنید!
اگریأسآفرینی کردید، نمیتوانیدبگویید ایراندوست هستید!
شاخص عمده ایرانستیزی ،یأسآفرینی است،امید سوزی است،القاءبنبست وناتوانی است»
(دیداربامردم اصفهان ۱۴۰۱/۸/۲۸)
#لبیک_یا_خامنهای
01:07
3 MB
22:20 - 21 September 2025
Assembly
Parties and organizations
Government
3
Reactions
298
Views
2
1
Replying to
@MOTLQ