استادرحیم پور ازغدی:اگر ضعف نشان بدهیم واز داخل دو صدایی بشنوند قطعاآمریکا واسرائیل دوباره حمله میکنندعضوشورای عالی انقلاب فرهنگی درنشست تخصصی پیرامون انسجام ملی در جنگ ۱۲روزه:اولین باربودکه آمریکاواسرائیل مستقیم و علنی وسط مذاکره به ایران حمله کردند.درجنگ۱۲روزه جلسه سران قوارازدندوفرماندهان سپاه
ودانشمندان راشهیدکردند تاحالااینجوری سابقه نداشت والبته علت اصلی حمله سیگنالهای ضعف بودکه از داخل کشورداده شد.بعضی ها سوال میکنندآیا آمریکاوانگلیس واسرائیل ممکن است دوباره حمله کنندیانهچنددرصداحتمال دارد؟ اگر ضعف نشان بدهیم قطعا حمله میکنند، اگر دو صدایی بشنوند حتما حمله میکنند. @basiratafzayi
20:27 - 19 October 2025