🖤🌱به نام شعام، به کام دولت!📌توضیح سخنگوی دولت در رابطه با شورایعالی امنیت ملی: «این شورا زیرمجموعه دولته، رئیس اون رئیس دولته و دبیر اون توسط دولت انتخاب میشه» ✍️دکتر فواد ایزدی: «در حال حاضر شعام یعنی همان دولت! در شورای …Show more
2 MB
8 May 2026🖤🌱به نام شعام، به کام دولت!📌توضیح سخنگوی دولت در رابطه با شورایعالی امنیت ملی: «این شورا زیرمجموعه دولته، رئیس اون رئیس دولته و دبیر اون توسط دولت انتخاب میشه» ✍️دکتر فواد ایزدی: «در حال حاضر شعام یعنی همان دولت! در شورای …Show more2 MB
@Hanieh313hm13 May 2026Replying to andرهبری دیکتاتور نیستن، دولت رومنتخب مردم می دونن و مجبوربه پذیرش مصوبات شعام میشندقیقا مثل امیرالمؤمنین کهحکمیت رو پذیرفتن. برای هزارمین بار برای اونها که از خریت مصلحتی رنج می برن