از شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم جان فدای رهبریم، جان فدای رهبریم ما و حزب الله لبنان تا ابد هم سنگریم جان فدای رهبریم، جان فدای رهبریم
iri@MReza_Sani21hاز شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم جان فدای رهبریم، جان فدای رهبریم ما و حزب الله لبنان تا ابد هم سنگریم جان فدای رهبریم، جان فدای رهبریم
@MReza_Sani21hلبیک یا خامنه ایلبیک یا حسین است...
اصطلاح "کت تنه کیه!" یعنی چی؟سوال: چرا رئیس جمهور دقیقا چند روز قبل امضای تفاهم کت از تنش درآورد و به بقیه هم اینو گفت؟!ان شاءالله که قصد ارسال پیام خاصی را به دشمن نداشته مثل نشستن ظریف روی ویلچر!والعاقبه للمتقین
رئیس جمهوری همچون شهید رجائی در میانه میدانم آرزوست!!شهید رجایی....@Navasantv
جناب آقای رفیقِ حاج قاسمِ عزیز! هنوزم برای جبران وقت هست؛ دیر شده اما وقت تموم نشده...!2 MB
باتوجه به شنیده شدن زمزمه هایی در برخی محافل و خیانت برخی خواص همچنین برخی مطالب مطرح شده در صورتجلسه معاونت راهبردی ریاست جمهوری، متاسفانه دستور به جمع آوری تجمعات مردمی بعد از تشییع امام شهید پیش بینی می شود. حتی امکان غیرقانونی اعلام کردن تجمعات و دستور به برخورد با بانیان برگزاری تجمعات دور از
آیت الله مصباح یزدی درباره فتنه آینده🔹مشکل برخی از سیاسیون #عمامهدار یا #پیراهن_سفید یا برخی از کسانی که #سردوشی دارند و نظامی هستند این است که باورشان نمیشود اینها دشمن دین ما هستند، فکر میکنند اختلاف سر منافع مادی است، اگر آن را تأمین کنید کاری به شما ندارند! خواستگاه فتنه بعدی هم همین جاست18 MB
رئیس جمهور و اعضای موافق تفاهم در شعام؛خون تکتک شهدای مظلوم لبنان بعد از امضای تفاهم ننگین به گردن شماست!مگر متعهد نشدید پیگیر تحقق شروط گفته شده در تفاهم باشید؟چه شد؟از گندم ری نخواهید خورد!این ره که میروید به ترکستان است!
بنازم به رهبر که همه تبادلات و پیامهای رد و بدل شده بین شعام و ایشان را به صورت مکتوب انجام دادهاند، تا فردا هیچیک از اعضای شعام زیر حرفشان نزنند و بگویند با تائید، هماهنگی و اجازه رهبری رفتیم مذاکره!تک تک اعضای شعام، به رهبری و ملت مبعوث شده تعهد دادهاید و گردنتان گیر است خصوصا رئیس شعام!
آقایان رئیس هیئت مذاکره کننده، ریاست جمهوری، وزارت خارجه، سخنگوی مذاکرهکنندگان و هر کسی که میگفت همه چی با رهبری هماهنگه چرا ساکت شدند؟نکنه اینترنتشون قطعه؟شایدم در محل قرنطینه شون تلویزیون جمهوری اسلامی ندارند و از پیام رهبر شجاع انقلاب هنوز خبردار نشدند؟چرا پیام امام را انتشار نمی دهید؟!
قابل توجه اونایی که میگن همه چی با رهبری هماهنگه ولی گویا نظر ایشون چیز دیگه ای بوده...!ختم کلام:مسئولیت تفاهم و حوادث بعد از اون کاملاً متوجه رییس جمهور محترم و اعضای شعام بوده و هیچ توجیهی قابل قبول نیست!بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
سوال جدی از مسئولین..یک سوالچرا در همه کشورهای درگیر جنگ قیمتها اومد پایین ولی در ایران همچنان داره میره بالا !
تفاهم کردیم که تنگه رو بدون هیچگونه عوارض ۶۰ روز باز کنیم!در عوض رژیم آمریکا محاصره ای که در زمان آتش بس ایجاد کرده بود ظرف ۳۰ روز برداره!بازکردن تنگه نتیجه آنی داشته و داره ولی برداشتن محاصره نتیجه تدریجی داره!در ادامه تفاهم کردیم که ۶۰ روز مذاکره کنیم!به این میگن مذاکره برای مذاکره!#نمیبخشیم
آقایان مذاکره کننده، رئیس مجلس، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سخنگوی مذاکرات!حال که صبح رو پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ مصادف با ۳ محرم ۱۴۴۸، متن تفاهم با رژیم خیانتکار آمریکا امضاء شده، لطفا اصل متن انگلیسی تفاهم را انتشار دهید!گذشت زمان همه چیز را عیان میکند!
معاونت راهبردی رئیس جمهور گفته:🔺در بخشی دیگر از متن این گزارش ادعا شده است: "استمرار تجمعات، «مانعی جدی در برابر اتخاذ تصمیمات استراتژیک و مصلحتاندیشانه در مقاطع حساس خواهد بود."پاسخ: ملت مبعوث شده دقیقا برای پیشگیری از تصمیمات عجولانه و غیرعقلانی برخی مسئولین و بنا به امر ولی در خیابان هستند.
آقایانِ اهلِ مذاکرهاندکی تفکر...آینده همه چیز را روشن میکند؛ البته که اکثر مردم مبعوث شده آینده را از الان به درستی پیش بینی می کنند!Show this thread
@MReza_Sani14 June 2026نه سازش، نه پوزشمحکم بزن تو پوزش!احسنت به برخی مسئولان عزیزاز این جور پیام ها بیشتر انتشار بدین تا قلاده سگ هار رو ببندن یا خودمون میبندیمش!!