الان هرکی بنویسه «از کنار ماجرای پیجرها ساده رد نشید» سه هیچ تو تحلیل سیاسی از بقیه جلوئهیارو نوشته از کنار ماجرای پیجرها ساده رد نشید. بعدشم دیگه هیچی ننوشته. چجوری رد شیم خب؟ تو بگو بهمون‏احمق وقتی تحلیل خاصی نداری مگه مجبوری ادای باسوادا رو دربیاری؟+عالی بود😂😂#ایران #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
14:00 - 18 September 2024

4 Reactions
843 Views