حقیقاتا بغض گلومو گرفت💔از کمپوت ها رو پرسیدم اما قیمت آنها خیلی گران بودحتی قیمت کمپوت گلابی که قیمتش ۲۵ تومان بود و از همه ارزانتر بود را نتوانستم بخرمآخر پول ما به اندازه سیر کردن شکم خانواده هم نیستدر راه برگشت کنار خیابان این قوطیهای کمپوت را دیدم و برداشتم و چندبار
آن را چند بار بادقت شستم تا تمیز شود یک خواهش از شما برادر رزمنده دارم، هر وقت که تشنه شدید با این قوطی آب بخورید تا من هم خوشحال بشوم و فکر کنم که توانستم به جبههها کمکی کنم»بچه ها تو سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت میگرفتند#ایران #جمهور #جبهه#خاطرات_جنگ#غیرتبه نقل از شهید حسین خرازی 17:27 - 19 September 2024