سفارت ایران در جمهوری افریقای مرکزی و کنگو:آیا می‌دانید چرا نام تمام جنگ‌ها از کشوری که مورد حمله قرار گرفته گرفته شده است؟– جنگ ویتنام– جنگ کره– جنگ عراق– جنگ ایران…چون اگر نام کشور متجاوز روی آنها گذاشته می‌شد، همه آنها جنگ ایالات متحده نامیده می‌شدند
22:47 - 25 فروردین 1405

1 Reactions
86 Views