وقتی خدا یار ما باشد، بی نیاز میشویم از غوغای عالم...لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم ✊
@malekiqasem14 April 2026Replying toوقتی خدا یار ما باشد، بی نیاز میشویم از غوغای عالم...لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم ✊
@zagros14 April 2026Replying to❌تیم مذاکرهکننده دقیقا با اجازه کدام مردم و کدام رهبر، تعلیق ۵ساله غنیسازی را به دشمن پیشنهاد داده است؟طرف مقابل چه چیز متقابلی از دارایی و دستاورد خودش برای معامله ارائه میدهد؟خون رهبر و شهدای هستهای را چند حساب کردید؟@Ghalibaf @IRIMFA @nabavian_mahmud @EbrahimAzizi1 @President @Ejeii
@Shojai14 April 2026Replying toایران فقط تنهاخطاش تنها گذاشتن یار وفادارش حزب الله است. باید رویشرط آتش بس در لبنان تا آتش بس در تمام نقاط پافشاری کند