یکی از دوستان سوال کرد که چرا میگویی نرمافزارهای بومی محکوم به شکست هستند؟ عرض کردم اولین دلیل اینکه بومی هستند و دوم آنکه احترامی برای مخاطب قائل نیستند. شتابدهنده یعنی چی؟ یعنی چون فلانی به رئیس پول داده من باید پیامش را ببینم؟
06:05 - 26 October 2025