🔴 تمام صحبت ها و بیانیه ها وروشنگری های حقیر ، پس از گفتگوها و نامه نگاری ها و ناامیدی از اصلاح متن توافق توسط مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.🔴تاکید میکنم حاضر به گفتگو با مسؤولان مربوطه که متن فعلی توافق را بسیار مطلوب و پیروزی ملت ایران میدانند!!!!، هستم....
