سلامجناب آقای دکتر پزشکیان،ریاست محترم شورای عالی امنیت ملی،نمیدانم، ولی میتوان حدس زد چرا تدبیری مغایر با #نظر_ولایت اتخاذ کردهاید. از سر دلسوزی میگویم، توفیق معیت با #ولایت_فقیه که به دلالت کریمهی «انّ معی ربی سیهدین» بنبستی پیشرو ندارد را از دست ندهید.
