#آتشبهاختیار میخواد
تعرض به حزبالله سرافراز تعرض به ایران است._ میدان در تدارک پاسخ سنگین به جنایات وحشیانه رژیم است._ مردم عزیزم، سوخت واقعی موشکها، حضور متحدانه شما در خیابان است.#جنگ_رمضان#اقتدار_موشکی#جنگ_تحمیلی_سوم
@user174988709139 April 2026Replying to andچطور اوایل جنگ بدون رهبری آتش به اختیار عمل کردن الان نمیتونند فرمان امام امت انجام بدن
@Kaabiorg9 April 2026Replying to andآمریکا خوب یاد گرفته این ابله ها را بازی بدهد و به ریششان بخندد،انقدر زمان پاسخ را طولانی کرده تا اسراییل هر جور میخواهد مردم را قتل عام کرده و بعد بگوید آتش بس را پذیرفتیم
@Mohsen_Heydaryan9 April 2026Replying to andمیدان از رهبر دستور میگیره برادر. صبور باشید. سرداران در میدان جنگ از رئیس جمهور دستور نمیگیرن که منتظر اجازه ایشان باشند. حتمن حکمتی هست. به خدا توکل و به رهبر اقتدا کنید.
@Pa_berahneha9 April 2026Replying to andشبیه کودتاست شروع کودتا بیانیه روحانی و مقاله ظریف باید به رهبری کمک کنیم. نگذاریم بر ایشون تحمیل بشه
@spsh3139 April 2026Replying to andبايد شعام از دولت بره زير نظر ستاد مشترک نيروهاي مسلح. از زمان سرکارآمدن دولت فشل پزشکيان از شعام به نفع مصالح حزبي(بستن دهن منتقدين(پويش استيضاح پزشکيان) منافع ضد ديني(حجاب)والان نجات غرب وترامپ ازمخمصه شده!خدمت به گروسي هم بماند!
@Yabnafatemeh929 April 2026Replying to andنیروهای نظامی دستورشون از رهبره که رهبری دستور صادر کرده بودن کوتاهی شون رو با ماس مالی سفید شویی نکنین