چی بگم از کدوم درد بگم دلم پره از این مسئولینی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشونن😭تو این شهر کوچیک که هستم اکثر مسئولین ریز و درشت دستشون تو جیب همه، نمونه کوچیکش همشون با اینکه چنتا خونه دارن ولی از مسکن ملی سهم برداشتن بدون قرعه کشی اونم بهترین قطعهها رو😭🤦😢
18:27 - 4 December 2025