ایشان افتخار سال گذشته همه ماست. مَردِ! مَرد! خدا پشت و پناهش. شما هم عزیز زود میدون رو خالیشده نبین.
@RezaNabovati14 August 2023Replying toایشان افتخار سال گذشته همه ماست. مَردِ! مَرد! خدا پشت و پناهش. شما هم عزیز زود میدون رو خالیشده نبین.
@abcdefj14 August 2023Replying toسلام. یه چیزی رو من اضافه کنم، همه اونایی که به صدا و سیما زنگ نزدن و نسبت به برگشتن رشید پور و... اعتراض نکردن و امثال آقای شهبازی رو حمایت نکردن، اونها هم در این فتنه اغتشاشات شریکن و در خون شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان دست دارند.
@Seyed_rasol14 August 2023Replying toکیفیت اعمال قدرت توسط جمیع دستگاههای جمهوری اسلامی همانقدر که به هویت مخرب، ویرانگر، اسلامستیز و سکولار جان بیشتر داده، قدرت و رمق را از هویت آبادگر، دیندار و وطندوست و ارزشگرا گرفته است.
@abcdefj14 August 2023Replying toدر ادامه پیام اول: امان از بعضی مذهبی نماهای بی تفاوت، ساکتینو منفعل. ☹️که فقط تماشاچی هستند، وقتی کلیپ آقای شهبازی رو دیدم دلم به درد اومد. 💔 من از نفوذی ها، بی تفاوت ها نمیگذرم 😡
@MohamadMahdi5914 August 2023Replying to
@Mr_Sam14 August 2023Replying toتنها حرکت درستی ک دیدم همین بود، اقا از مجلس تا ق.ق تا صداسیما اوضاع اینکشور ب شدت داغونه، رسما ی مشت منافق درکل سیستم یقه میبندن میخندن ب شهبازی ها!! همه باید میدون رو خالی کنن اتفاقا، چون دهه هاست میگیم بخاطر نظام و شهدا.. حدی داره هرچیزی، باید خود مردم براندازی کنن این سیستم رو، افتضاحه وضعیت
@User134815 August 2023Replying toخب ما باید زنگ بزنیم صدا وسیما وازشون حمایت کنیم و به اومدن رشید پور وگلزار اعتراض کنیم. وظیفه شهبازی اونه وظیفه ما هم اینه.البته ببخشید به نظر من.
@M_Afsharpour15 August 2023Replying toصدا و سیما یکی از سنگرهای کلیدی #جهاد_تبیین است و نباید به هیچ قیمتی این سنگر را خالی کرد. چه بسا عده ای از بیرون یا درون سازمان برای این اتفاق برنامه ریزی کرده بودند و الآن جشن گرفته باشند.#محمدرضاشهبازی#پاورقی#شهبازی
@zzaa166215 August 2023Replying toنباید اجازه بدیم این اتفاق بیفته ،آخه مگه میشه ،علنی مخالف باشی و خودت دعوت به آشوب کنی و بعد با آرامش و وقاحت برگردی تا از نظامی که قبولش نداری پول دربیاری ،خدا لعنتتون کنه که خون به دل ملت میکنید