اگه از درون با خود شیطان تا حدی هم سو ودر بیرون دشمن و مبارز اهداف شیطان باشه چی؟ مشکل طرز فکرهای چند ابعادی انسان هاست که در اکثر موارد یک سویه غالب میشه وجناه دیگه رو سرکوب میکنه انسان باید از تمام شخصیت تشکیل شدش به نحوه درست استفاده کنه چه خیر چه شر