بنظرم تا زمانی که یکسری از مردم تجربه نکنن که عاقبتی در زندگی به سبک غرب نیست دست از لجبازی برنمی دارند چرا که تعداد زیادی از اقوام دولتی در غرب دارن عشق و حال میکنن و اینکه انسان تا زمانی که تجربه نکند زندگی را به نتیجه نمی رسد
خب شمام برو همونجا یک تجربه ای بکن...مثلا فرانسه...آلمان...انگلستان...اصلا خود آمریکا.حرفاتون بهم نمیخونه.میگید زندگی به سبک غربی فایده نداره...باز پایینش توییت زدین دارن اقوام مسئولا حال میکنند