ای غم شیرینت؛ با آدم و حواای بهشت فطرت؛ در دوزخ دنیاحسین 🤍🌱
Pinned post
@Madfatmeow17 May 2026احساس میکنم میخوام دوست موستامو ببینم و با کلی ذوق و هیجان کلی چیز براشون تعریف کنم.ولی سیروسعلی هیچ چیز خاص و جدیدی برای تعریف ندادم بجز توصیف حجم تنبلی کیومرث خان
@Madfatmeow14 May 2026من خیلی چیزا رو دوست دارم.خیلی حس زندگی دارم.خیلی شور و شوق دارم.خیلی چیزا هست که تجربشون نکردم و اگر تجربشون نکنم، واقعا حسرتای بزرگی میشن برام تا ابد.من خیلی دوست دارم زندگی کنم.دوست دارن از اون پیرزن ۸۰ سالهها شم که ولی آرا ویرا دارن و نوههاشون برگاشون از خفنی ننجون میریزه.
@Madfatmeow12 May 2026نه مهلت که پیراهن تو ببویمنه فرصت که در ماتم تو بگریم نه فرصت که در ماتم تو بگریم نه فرصت که در ماتم تو بگریم💔#رهبر_شهید
@Madfatmeow12 May 2026اگر یه روز رباتا و هوش مصنوعیا کنترل دنیا رو بدست بگیرن و بخوان با آدما اونجوری که اونا باهاشون رفتار کردن، رفتار بکنن، من جزو افرادیم که همهجوره کلاهم پس معرکهست.با هر هوش مصنوعیای حداقل یه دعوای حسابی سر اسراییل و امریکا و ... داشتم 🤦♀️
@Madfatmeow11 May 2026از تمام آدمایی که وقتی دارماهنگ گوش میدم، پشت هم نوتیف میدن بدم میاد.اونایی که ویس میدن جایگاهشون بغل دست عمر ملعونه برام 😒
@Madfatmeow11 May 2026معاشرت با خانمای بسیجی به قدر کافی سخت و عجیب بود، معاشرت مجازی تیر اخر بود برام واقعا.
@Madfatmeow10 May 2026عزیزم منظورت چیه که "قیمت تک" چیه؟معنی کلمه "قیمت" رو نمیدونی یا معنی کلمه "تک" رو؟ یا معنی کلمه "تکفروشی" رو؟
@Madfatmeow9 May 2026بعد گذشت سالهای متوالیبه لطف و مرحمت متعالی🙏طعم زندگیمون شده عالیمث مزه برنج و تن ماهی 😋که خوراک سفره عین خودت هرکاری کنه نمیرسه حیف به خودت 😎 🕺🕺🕺🕺(و هزاران هزار ایموجی زن رقاص قرمزپوش که ویراستی سانسورش کرد😐)
@Madfatmeow9 May 2026ای کاش روزی یه بار تبدیل به یه جوجه عروس هلندی میشدم و دارومو با سرنگ فرو میکردن تو حلقم و مستقیم تزریقش میکردن تو معدهم تا مجبور نباشم این مزه نفرتی رو هرروز این همه تحمل کنم. عق🤮
@Madfatmeow8 May 2026دنیا اگه مردی و مردونگی داشت که اسمش زنونه نبود 😏بده سیش دایی 😏🤙یکی دیگه از همه جهت آسیب دیده، ولی همه توجها و نگرانیا و دلسوزیا برای آسیب زنندههاشه. جالبه واقعا!
@Madfatmeow7 May 2026یکی دیگه از همه جهت آسیب دیده، ولی همه توجها و نگرانیا و دلسوزیا برای آسیب زنندههاشه. جالبه واقعا!
@Madfatmeow7 May 2026انقده خواستم و نتونستمکه خسته شدم و خواستنیام کم شدخودمو کشتم از دنیا بهشت بسازمولی نمیدونم چی شد که جهنم شد؟
@Madfatmeow7 May 2026زندگی روشو برگردوندهاز منی که گیج و سرگردونممنی که آرزوم بوده دنیاروحتی یه لحظه به عقب برگردونم
@Madfatmeow7 May 2026توف تو لاغری 😭منو به دوران راحتی چاقی برگردونید.درود به سیروز کبدیدرود به فشارخون بالادرود به قند و کلسترول بالادرود به سکته قلبی و مغزیدرود به لباس پیدا نکردندرود به چاقیلعنت دو دنیا به لاغری
@Madfatmeow6 May 2026یجوری داشتن واقعیش برامون غیرقابل دسترسه که به ادای داشتنشم راضی شدیم. ولی حتی اداشم نمیشه داشت 🙃
@Madfatmeow2 May 2026خوشگل خانم چی شد که فکر کردی من رو کاری که ۵۰ تومن سود میخورم ازش، قراره ۲۰۰ تومن ارسال رایگان بذارم؟!!!!!
@Madfatmeow2 May 2026این اعدامیای دی چرا همشون اینقد زشتن؟ ادم قیافههاشونو میبینه میخواد روشون بالا بیاره کثافتا رو. قوه قضاییه ناخواسته داره به زیباتر شدن شهرامون کمک میکنه 🎀