22 April 2026
‏من جای مسئولین بودم تمدید یک طرفه آتش بس رو قبول نمیکردم و با توجه به محاصره دریایی، جنگ را شروع می کردم!نمی گذاشتم این چرخه معیوب محاصره ـ تهدید ـ مذاکره، ادامه پیدا کند!نمی گذاشتم دوباره از حربه غافلگیری استفاده کنند!یا حداقل برای پایان محاصره، ضرب العجل تعیین می کردم!
کیا دقیقا؟ مسئولین سیاسی که همشون غربگرا هستن؟
00:15 - 22 April 2026

57 Views