در آوردن جیغ بنفش که افتخار و دلیل بر حقانیت نیست.از جبهههای مخالف هم جیغبنفش خیلیها رو در آوردن. کسی که تجربه نداره هم بهتره اول کسب تجربه کنه ، بعد وارد میدان بشه تا برای با تجربهها هزینه تراشی مضاعف نکند. ایشون خیلی حس دیالمه بودن دارن ، فقط خیابان رو با صحن مجلس اشتباه گرفتن ...

