مهدی مهدوی

‌مهدی مهدوی‌'s header picture
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌

مهدی مهدوی

@Mahdavi_1401
اگر میخواهید ما را بشناسید ، داستان کربلا را بخوانید
Joined January 2023
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
در آوردن جیغ بنفش که افتخار و دلیل بر حقانیت نیست.از جبهه‌های مخالف هم جیغ‌بنفش خیلی‌ها رو در آوردن. کسی که تجربه نداره هم بهتره اول کسب تجربه کنه ، بعد وارد میدان بشه تا برای با تجربه‌ها هزینه‌ تراشی مضاعف نکند. ایشون خیلی حس دیالمه بودن دارن ، فقط خیابان رو با صحن مجلس اشتباه گرفتن ...
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بله در کل جیغ در آوردن مهم نیست ولی اولا وقتی جیغ رانت خوار و غارتگر در میاد مشخصه که مسیر درستهثانیا این نقطه زنی ها و مطالبه ها و یقه ول نکردن های ثابتی تا حصول نتیجه مثل وزیر بیکفایت که البته با دهن کجی پزشکیان دوباره بانک مرکزی رو سپردند بهش که نتیجه ش گرانی الانهنشونه کاربلد بودنشه
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
درضمن با تجربه ها رو توی کرسنت و .... غاتهای بیت المال دیدیم
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
اگر یک دزد خبره به خونه‌ی شما بزنه ، شما برای دفاع در مقابل هجوم دوباره ، میرید قفل‌ساز خبره میارید ، یا شاگرد قفل‌ساز روز اولی رو میبرید که در خونتون رو طناب‌پیچ کنه ؟
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
چرا مثال پرت و پلا میاریفعلا این جوان توی اولین دوره نمایندگیش کارنامه بلندی از موارد دفاع از حق مردم دارهنه پزشکیان که خودش میگفت در حدود ۱۰ درصد از رای گیریها شرکت واقعی داشته و بقیه اش یا غایب و یا در حال پیاده روی در صحن مجلس بوده
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
آقای کارشناس حقوق...نماینده مردم به پشتوانه مردم میتونه کارش رو جلو ببرهتو که سنت نمیرسه ولی ما تو دوره بنی صدر دیدیم که اول مردم کل کشور از نماینده هاشون مطالبه عزل بنی صدر رو کردند بعد تو مجلس عدم کفایت رای آورداگه تو این مطلب رو شنیدی برای من خاطره و تجربه است
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
از نظراتتون کاملا مشخصه چقدررر توی دوره‌ی بنی‌صدر بودید.حالا ما که به روتون نمیاریم ولی در کنار تعریف مردم ، یکم کتاب هم بخونید که اطلاعاتتون خیلی کوچه‌بازاری نباشه‌
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
اولا چون این متن رو نوشتی میگم من ۴۱ سال پیش کامپیوتر شریف قبول شدم و ۱۲ سال پیش علوم سیاسی خوندمثانیا شما که مطالعه کردی !!!...نمایندگان مجلس وکلای مردم در مجلس هستندتو فقط این کلمه رو توی قوه قضاییه شنیدیحداقل از یک نفر سئوال کن تا یاد بگیری تا اینجا با افاضاتت آبروت نره
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
😂😂😂😂شما حرف بعدیتون رو هم درسته از داستان بنی‌صدر کااااملا معلومه چقدر سیاست خوندید
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
خانم جوان ...گفتم که این مطالب برای من خاطره استبرو از بزرگترات سؤال کن تا بهت بگناون زمان بعد از سخنرانی بنی صدر تو دانشگاه تهران و فرمایش تند امام نسبت به اون ، مردم توی تمام کشور بر علیهش با شعار بنی صدر رأی ما رو پس بده راه پیمایی کردندبعد رای عدم کفایت مجلس و بعد عزل اون توسط امام انجام شد
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
اقای جوان ، شما نه منو میشناسید ، نه میدونید من چندسالم هست ، نه حتی میدونید تخصص من چیه.ولی ادبیات شما و اطلاعاتتون و حتی نوع مطالبی که عنوان می‌کنید ، کاملا مشخصه که : آفرین ! فیلم تاریخی خوب می‌بینید
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
آقای جوان ؟؟؟از کوزه همان برون تراود که در اوستوقتی من میگم ۴۱ سال پیش رشته کامپیوتر دانشگاه شریف قبول شدمو با رهبر فعلی در گردان حبیب همسنگر بودم که البته ایشون به اسم برادر حسینی بودند و ما نمیشناختیم که فرزند رئیس جمهور کشور هستندو فکر میکنی دروغ میگمپس خودت این کاره ای خانم
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
😂😂فقط برای دانش‌تون میگم ؛خیلی از رویاهاتون پیش کسی که تخصصش روانشناسی هست تعریف کنید . 😅
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
آره...تو خوبی...

Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
خانم جوان ...گفتم که این مطالب برای من خاطره استبرو از بزرگترات سؤال کن تا بهت بگناون زمان بعد از سخنرانی بنی صدر تو دانشگاه تهران و فرمایش تند امام نسبت به اون ، مردم توی تمام کشور بر علیهش با شعار بنی صدر رأی ما رو پس بده راه پیمایی کردندبعد رای عدم کفایت مجلس و بعد عزل اون توسط امام انجام شد
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
پس مشخص شد که اطلاعاتتون از کجاست 😂😂
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بله خودم گفتم که اطلاعاتم از خاطراتمه نه نوشته های افراد

مهدی مهدوی Replied

Profile picture of ‌اصغر آذر ارجمند‌
@hyeich8 May 2026
#فیلمهای_مفهومیاین فیلم قدیمی است، صرفاٌ جهت یادآوری لایه های ندیدنی در کوچه پس کوچه های حاکمیت!اینکه به اسم مثلا وفاق چشمها را نباید ببندیم، نفاق در کمینه!#نه_به_وفاق_با_نفاق#استاد_ازغدی#اتحاد_ملی بر محور اصول و ارزشهای انقلابی اسلامی
2 MB
#فیلمهای_مفهومیاستانداردهای ترور شخصیت منجربه ترورفیزیکی یک فرد!#نفوذ رادورهمی عده ای مسلمان منحرف ندانید،بلکه سازمانِ مخوفِ صهیونیستی بایددانست که قاعده آن رامعممین ومداحان،انقلابیون وافرادنادان مسلمان کف جامعه ولی،ناخواسته درخدمت صهیون ومتأسفانه مؤثرترازخوداسرائیل ودشمنان شناخته شده،تشکیل میدهد!
11 MB
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
Replying to
فیلم صحبت آقای رحیم پور ازغدی لایه ندیدنی نیستبرادر دوقلوی خانم سخنگوی دولت از عوامل اینترآشغال و منافقینهبرادر ابراهیم عنایت مدیر ارشد بانک سپه یعنی محمود عنایت مدیر اصلی شبکه اینترآشغالهو صدها مورد دیگه

مهدی مهدوی Replied

Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
خانم جوان ...گفتم که این مطالب برای من خاطره استبرو از بزرگترات سؤال کن تا بهت بگناون زمان بعد از سخنرانی بنی صدر تو دانشگاه تهران و فرمایش تند امام نسبت به اون ، مردم توی تمام کشور بر علیهش با شعار بنی صدر رأی ما رو پس بده راه پیمایی کردندبعد رای عدم کفایت مجلس و بعد عزل اون توسط امام انجام شد
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بیشتر از این آبروی خودت رو نبربیخیال نمیخواد کتاب بخونینسل شماها بیشترشون با کتاب غریب هستندبرو مستند پایان غرور رو ببین تا بفهمی داستان بنی صدر چی بود

مهدی مهدوی Replied

@asma_danayi9 May 2026
جانِ من است او ...ما در ره عشق تو اسيران بلاييمكس نيست چنين عاشق بيچاره كه ماييمما را به تو سريست كه كس محرم آن نيستگر سر برود سر تو با كس نگشاييم#جانان
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
Replying to
متاسفانه وقتی با ایشون توی گردان حبیب بودم و ایشون بعنوان برادر حسینی تو گردان بودند ، نمیدونستم که فرزند گرامی رئیس جمهور وقت و یا رهبر شهید هستند


Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بله در کل جیغ در آوردن مهم نیست ولی اولا وقتی جیغ رانت خوار و غارتگر در میاد مشخصه که مسیر درستهثانیا این نقطه زنی ها و مطالبه ها و یقه ول نکردن های ثابتی تا حصول نتیجه مثل وزیر بیکفایت که البته با دهن کجی پزشکیان دوباره بانک مرکزی رو سپردند بهش که نتیجه ش گرانی الانهنشونه کاربلد بودنشه
Profile picture of ‌SamKam(سمکام)‌
@SamKam9 May 2026
میشه بفرمایید کدوم نقطه زنی؟ با حلوا حلوا کردن مگه دهان شیرین میشه؟ ایشون در مورد هرکسی که شروع کردن به تهمت زدن، هیچ کار مفیدی نکردن فقط فتنه افکنی و اختلاف ایجاد کردنایشون اگر در مورد یکی مثل ظریف یه مدرک کوچیک هم دارن به عنوان نماینده مردم باید ازش شکایت میکردناینم بگم خود من بهشون رای دادم
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
درضمن اگه موارد تخلفات و عدم کارآیی همتی ، تهمت بود چطور اکثریت نمایندگان با رٱیشون وزیر رو بزیر کشیدندو با دلایل متعدد و مستند حسن فریدون و ظریف باید محاکمه و اعدام بشند که فعلا قوه قضائیه داره تعلل میکنه و ما هم تا نتیجه نهایی ول کن نیستیمان شاءالله

مهدی مهدوی Replied

Profile picture of ‌ایزدپناه‌
متاسفانه ....ما نفهمیدیم اونا نماینده ما هستند ، یا ما نماینده اونا !؟
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
با سواد ...اول موکل باید ادعایی بکنه تا وکیل بتونه ادعای موکل رو پیگیری کنهقرار نیست تو تو خونه ات بخوابی و نفهمی چه اتفاقی داره میفته ، ولی اون وکیل بره خودش یه موضوعی رو پیگیری کنهنماینده مجلس موظفه مطالبات قانونی اکثریت مردم رو پیگیری کنه

Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بله در کل جیغ در آوردن مهم نیست ولی اولا وقتی جیغ رانت خوار و غارتگر در میاد مشخصه که مسیر درستهثانیا این نقطه زنی ها و مطالبه ها و یقه ول نکردن های ثابتی تا حصول نتیجه مثل وزیر بیکفایت که البته با دهن کجی پزشکیان دوباره بانک مرکزی رو سپردند بهش که نتیجه ش گرانی الانهنشونه کاربلد بودنشه
Profile picture of ‌ایزدپناه‌
همین که شما فهمیدی کی رانت‌خوار کیه ، کفایت میکنه ...خودتون هم میفرمایید یقه ول‌نکردن‌ها!! یقه‌ی کی ؟ مردم یا وزیر بی‌کفایت ؟ایشون فعلا که یقه‌ی مردم رو گرفتن و سر مردم داد میزنن که مردم یقه‌ی وزیر زو بگیرن. خب از نمایندگی تشریف بیارن پایین تا مردم هم یه فکری برای یقه‌ها بکنند.
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
خانم خود دبیر کل پندار ...برو اول روند درست عملکرد نماینده رو بپرس و یاد بگیر بعد دبیرکل بازی در بیاراول باید مردم مطالبه کنند بعد نماینده به پشتوانه مطالبه مردمی قدرت داشته باشهدبیر کل جان ، این جوان یقه مردم رو نگرفته، داره استارت کار رو میزنه که مطالبه مردمیه

مهدی مهدوی Replied

Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
آقای کارشناس حقوق...نماینده مردم به پشتوانه مردم میتونه کارش رو جلو ببرهتو که سنت نمیرسه ولی ما تو دوره بنی صدر دیدیم که اول مردم کل کشور از نماینده هاشون مطالبه عزل بنی صدر رو کردند بعد تو مجلس عدم کفایت رای آورداگه تو این مطلب رو شنیدی برای من خاطره و تجربه است
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
چون خیلی طرفداری این خانم رو کردی اینجا جواب دادم که هردو ببینید

Profile picture of ‌یاسر خلیلی‌
@yaserkhalili579 May 2026
Replying to
پس حضرت اقا مذاکره رو کلا حرام نمیدونن؟پس چیه دوره افتادین میگین مذاکره فلان وبهمان...پس مذاکره بااقتدار ایرادنداره......خوبه همینم خوبه
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
Replying to
حرام حکم شرعیست ، حرام نمیدونند ولی شرافتمندانه و عاقلانه و منطقی و ...هم نمیدونندیعنی کسی که با آمریکا مذاکره کنه نه عاقله و نه شرافتمنده یا به عبارت عامیانه بی شرفه و رهبر شهید فرمودند که یا الفبای سیاست را نمیداند یا الفبای غیرت را
Profile picture of ‌یاسر خلیلی‌
@yaserkhalili579 May 2026
Replying to
خب عزیزمن...شما سخنرانی های اقارو کامل گوش کنید .درست وقتی شاخصه های نفی مذاکره باامریکارو بیان میکنن یعنی اگر اون شاخصه ها برطرف شود پس میشود مذاکره کرد.بحث مفصله...
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
Replying to
من فرمایشات آقا رو شنیدماونجا که فرمودند کلا مذاکره با آمریکا نفعی که ندارد هیچتماما ضرر هم هستاو فقط مذاکره میکند که چطور داشته های ما رو بگیرددر همین فرمایش ، فرمودند کسی که دم از مذاکره با آمریکا میزند الفبای غیرت و یا سیاست را بلد نیست

مهدی مهدوی Replied

Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
توی اون دوسال چه مذاکرات و کم و زیاد کردن متن و مفاد و .... بودواقعا یک سیرک تمام عیار بوددیکته ای بود که متن آن بی کم و کاست چند ده ماه قبل توی سایت آمریکایی بارگذاری شده بودبا تمام جزئیات تعداد سانتریفیوژ و سالنهای محل انبار قطعات و ...تقریبا تمامی خطوط قرمز رهبر شهید نادیده گرفته شد
Profile picture of ‌مهدی مهدوی‌
@Mahdavi_14019 May 2026
بله درسته ...حداکثر کارشناسی و دقت در رد شدن از خطوط قرمزی که رهبری فرمودند انجام شدکه بعد از تصویب ، رهبر شهید فرمودند که این برجام چه تبریکی داره که آقایان به من تبریک میگنالبته میدونیم منظور ایشون چه کسی بود