وقتی امام زمان عج تشریف میارن ۳۱۳ تا مدیر هم با خودشون میارن حالا ما مدیر حسابی کم داریم یا شهید شدن زمان ظهور؟

@Mahdi229015 July 2025وقتی امام زمان عج تشریف میارن ۳۱۳ تا مدیر هم با خودشون میارن حالا ما مدیر حسابی کم داریم یا شهید شدن زمان ظهور؟
@Mahdi229016 June 2025اینبار شهدا را از اول صف چیدند.نکته مهمی که حمله وحشیانه رژیم ضد بشیریت اسرائیل به ایران عزیز داشت که در اقتصاد ، سیاست ، نظام هست و تکرار تاریخ بود ، اینکه بیشترین خسارتی که وارد شد از دشمن خودی بود.یدالله فوق ایدیهم
@Mahdi22904 January 2025سلام روزتون بخیر امروز با یکی از دوستان طلبه بحث می کردیم در مورد اینکه مسائل روز و اینکه آخرالزمان هست یا نه و گفتنش آیا درست هست یا نه بحث شد من از نظر مدیریت گفتم و نظر خودم گفتم که خوبه گفته بشه و ایشان از نظر علما و دیدگاه خودش که در یک شهری قدیم گفته شد و ظهور نشد و مردم از دین خارج شدن
@Mahdi229014 October 2024یک بار دیگه ترسو بودن اسرائیل با حمله پهبادی حزب الله ثابت شد با اینکه خسارتی خیلی وارد نشده ولی در اثر فرار خیلی ها زخمی شدند
@Mahdi229030 September 2024اسرائیل دنبال جنگ هست متاسفانه بعضی ها جلوتر از رهبری حرکت می کنند و فریاد دیر شد انتقام سر می دهند
@Mahdi229029 September 2024صوت آقای شجایی بود درست گفتند که (امسال باید آماده بود که مردان بزرگی از دنیا می رند) .آخروزمان فتنه ها زیاد میشه و خوب از بد شناخته می شود دشمن داره با برنامه کار می کنه انشاالله بتونیم ما باهم باشیم و با یاری خدا اسرائیل نابود کنیم ما همیشه از خودی بیشتر خوردیم تا از دشمن
@Mahdi229012 August 2024ایران به چند دلیل بهتر حمله نظامی نکنه 1 .هزینه مالی و سیاسی داره چون اسرائیل گردن نگرفته2.باز دارنده نیست چون پول براشون مهم نیست وخرابیها و خودشون تو پناهگاه هستند3.بدترین کارو که خودشون انجام دادند انجام دهیم خون در مقابل خون باعث ترس سرانشون که دستور دادند4.بهانه ندهیمخیلی خلاصه گفتم
@Mahdi22904 August 2024ایران تنها راهیی که داره دست به ترور غیر رسمی مثل خود اسرائیل بزنه هم برامون بد نشه هم بترسن دیگه شاید نکنند
@Mahdi229027 July 2024تو ایران و برخی از کشورهای دیگه قبل از عید خبر از به هم ریختگی کشور رو می دهند خارج از دورغ یا راست بودنش (برا احمدی نژاد هم می گفتند) انشاالله سال ظهور باشه و اسرائیل جنایت کار بر روی نقشه وجود نداشته باشه
@Mahdi229019 July 2024تاریخ تکرار می شه ما باید درس بگیریمحرکت آقای پزشکیان که به مجالس می ره و بعد کار و به ظریف می ده من یاد دوره اول روحانی می افتم که او منزل شهدا می رفت و جهانگیری جلسات هیئت دولت خدا بخیر کنه
@Mahdi229029 June 2024من نمی دونم اصولگراها تا کی می خوانم از یک سوراخ گزیده بشن چرا جلیلی نکشید کنار جای ... که پزشکیان رای نیارهواقعا انقدر تحلیلش سخت بود یا روی لجاجت بود
@Mahdi229015 June 2024امثال که یک اصلاح طلب و چندتا اصولگرا امدن داره فضا جوری میشه که همه میگن ما کنار نمی کشیم انشاالله فکر آخرش بکنند که دوشمن شاد نشیم چرا که یا دورغگو میشم یا رای تقسیم میشه میشه از جملات بهتری استفاده کرد
@Mahdi22902 June 2024بهتر به جایی که اختلاف بین پنج شنبه و شنبه برا تعطیلی میشه مناسبتهای مذهبی بیشتر کرد این اسلامی تر هست و اختلاف کمتر به سود سیستم اداری هم هست