متن تفاهم هم توسط خوک زرد اعلام شد و طبق گفته خودش به هر آنچه میخواست دست پیدا کرد،نکته دردآور تو این تفاهم ننگینشون اینه که هیچ اسمی از مردم چه اونا که چشمشون به عمو جونشون بود و چه اونایی که این مدت زیر آتش بودن وچشمشون به مسئولین زحمتکش سرباوز نظام بود برده نشده. مبارک مسئولین و خوک زرد#نمیپذیریم