ترامپ تو نشست g7 با رییس جمهور مصرداره میگه ی سنت هم نمیدیم و دلیل پایین اومدن نفت اینه که رد میکردیم.شهید سلیمانی هم دور اول شهید کردیم واسه این جنگ چون اگه بود به ضرر ما بود.تنگه هرمز تا دو روز دیگه باز میشه آماده ایم بازم بمب بریزیم رو سرشون.هیچ حرف مثبتی نزد درباره تفاهم