4 April 2026
انقد دلم میخواست مث دختر این خونه، ادایی باشم و مثلا بلد نباشم وقتی قیمه آبش تموم میشه و یکمی میسوزه تهش باید چیکار کنم...یا بگم وای من بلد نیستم با این ماشین لباسشویی کار کنم...یا بگم وااای بلد نیستم فلان فایلو از فلان سایت توی لپتاپم دانلود کنم...متاسفانه تو خیلی زمینه ها فضولی کردم و بلدم، فق…Show more
کی میگه دختر ادایی خوبه؟ آدم دلش میخواد فقط بگیره زیر چک و لگد. 😒
00:57 - 4 April 2026

2 Reactions
142 Views


1 Reply

Profile picture of ‌☫Nargesiam‌
@Nargesiam4 April 2026
نمیدونی چقد هواشو دارن آخهنکنه بهش بربخورهنکنه ناراحت شه و فلاننکنه استرسی بشه نیاز ب دکتر پیدا کنه