مهدی شهریاری
@MahdiYar10
✍
کشوری که دوبار بمب اتم زده (
#آمریکا
) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (
#پاکستان
) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام میدونه (
#ایران
)و عضو پیمان نساختن بمباتم هم هست، درباره اینکه «بمباتم نباید بسازی» مذاکره میکنند!
23:40 - 11 April 2026
479
Views
Replying to
@MahdiYar10