کشوری که دوبار بمب اتم زده (#آمریکا) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (#پاکستان) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام می‌دونه (#ایران)و عضو پیمان نساختن بمب‌اتم هم هست، درباره اینکه «بمب‌اتم نباید بسازی» مذاکره می‌کنند!
23:40 - 11 April 2026

479 Views