17 May 2026تبریک به ملت شهیدپرور ایرانبرق وارد #بورس شدایشالا همین جمع، باقی سویههای بورسی #انرژیتا پیش از اینملت زیادی مفتمفت خوردنزین پس،فقط #گرانی گرانی گرانی!1101651
مهدی شریعتی@Mahdi_shariati17 May 2026Replying to @amir_reza__Tکم کم اجتماعات شبانه بدون برق رو باید تجربه کرد😊🤦♂️برق گرونم توی تابستون نیستاز همین الان دارن کم کم بهمون میگن010109
امیررضا 🇮🇷❤️@amir_reza__T17 May 2026Replying to @Mahdi_shariatiهر کی هم بخواد علیه دولت صحبت کنه، داره بهونه میده دست دشمن010101
امیررضا 🇮🇷❤️@amir_reza__T17 May 2026Replying to @Mahdi_shariatiاووووهخیلی زیادی تو ۱۴۰۳ موندیحقیقتا پشمام ریخت010103