13 February 2026
پاسخ ساده و البته تلخ است!در راهپیمایی ها. چرا با کسی که در حال سیگار کشیدن باشد، مصاحبه نمی کنید؟. چرا با یک خمار شده از شراب یا مخدر، مصاحبه نمی کنید؟. چرا با کسی که فرضا سربند ال جی بی تی بسته باشد، مصاحبه نمی کنید؟. چرا با کسی که مثلا روی پیشانی اش نوشته «من بی نمازم»، مصاحبه نمی کنید؟
بی حجابی غول مرحله اول است. کم کم به مشروبخوار و همجنس باز و زن سگ نما و ... هم خواهند رسید. سال بعد احتمالا نوبت مشروب خواران است و سالهای بعد ترنس و ... تا برسند به غول مرحله آخر که همجنس بازان هستند.
14:17 - 13 February 2026

2 Reactions
84 Views