حمله اتمی آمریکا مساوی است با خارج شدن کامل ایران از npt، ساخت بمب اتم و استفاده از آن بدون هیچگونه ملاحظه ای.آمریکا و اسراییل باید حواسشون باشه اون کسی که ذخایر هسته ای زیادی داره اتفاقا باید بیشتر بترسه، فسقل جاتون رو همچین میزنیم با مهمات اتمی خودتون که چیزی ازتون باقی نمونه به اذن خدا