خوبی ویراستی اینه ما انقلابیها با هم آشنا میشیم و شبکه میشیم
Replying toخوبی ویراستی اینه ما انقلابیها با هم آشنا میشیم و شبکه میشیم
Replying to
Replying toچه فایده؟یک عده دارند کار خودشان را پیش میبرند بدون توجه به نظر رهبر ۷۰ میلیون نفر ایرانی، ۷۰ میلیون نفر هم شدند تماشاچی و فقط موضوع را برای هم تعریف میکنند...
@softwar1dReplying toفاز برخی سیاسیون چیه که تنگه هرمز باز و دشمنان رو سرمست کردن و لبنان در آتشه و پاسخی داده نمیشه؟.ما کشور آفریقایی نیستیم که بجای پول بلوکه شده بخواییم غذای کنسرو شده مشکوک بعد دوماه بازی دادن جدید،تحویل بگیریم.https://virasty.com/softwar/1781915359440161915📣غربال آخرالزمانی تنگه هرمز را بر دشمن ببندیم.لبنان را دریابیم. درب مجلس را باز کنیم.ترامپ ملعون:آنها قرار نیست هیچوقت سلاح هستهای داشته باشند..اگر به حمله کردن به آنها تا الان ادامه می دادم، اگر ما نمیتوانیم حمله زمینی داشته باشیم ..آنها به اعماق غارهای گرانیت بسیار قوی می روند👇2 MBShow this thread
Replying toمن متوجه نشدم درموردمتن تفاهم نامه نظردیگری داشتند یادرموردآتش بس ومذاکرات
Replying toچقد بی معنی
0 votes • The poll has been endedNobody can see participants
Replying toآقای قالیباف!گیرم اختلاف نظری هم بین تو و آقا باشه!آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی یا آقا به حرف تو؟آقای قالیباف بسم الله...نمیشه که برای رفسنجانی با بغض روضه بخونی و سالها بعد خودت همونی رو انجام بدی که او میکرد.ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ2 MB
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان #لعنت_بر_نفت به بهانه مقاله نشریه ای بیگانه به قلم:فتحعلی علوی سوق در افق خاکستری شده از مزدور تاریکی تنگه هرمز آپاچی های فلزی سیاه صف کشیدهاندنه برای نبردکه برای آخرین وداع.کشتیهایی که روزگاری است شکمشان ازطلای سیاه مثلثShow this thread